Sunday, 31 May 2015

Rengöring2015

För att städa i den lägenhet, där jag just nu befinner mig, har jag följande utrustning och medel:
En rulle stora sopsäckar
1 golv trasa
Svinto (lite)
Diskmedel
En scrubber, en disktrasa, 
Propplösare (lite)
Badrumsrengöring
Jif cream scrubtvätt
Toarengöring
Allrengöring (spray)
Allrengöring
Sopborte och skyffel med långa skaft
2 stora hinkar, 1 liten hink
Moppskaft, mopphuvud
1 dammsugare (dåligt reparerad men fungerar)
Mirakeltrasa
Tvättmedel, oxivanish medel

Alla produkter är köpta före 2014 (det vet jag för de kommer från det nu sålda huset och sedan dess har jag inte köpt städutrustning.)
Nu är det upp till mig att använda dem. Hurra, vårstädning!!
När allt är använt och slut i framtiden, hoppas jag att jag behöver färre produkter.
Miljömärkta givetvis.

No comments:

Post a Comment